دسته‌بندی نشده

لیست شرکت های پخش پلاسکو در سال 1402

لیست شرکت های پخش پلاسکو

سال هاست در کنار شرکت های تولید کننده پلاسکو و کارخانه های پلاستیک ، شرکت های پخش پلاسکو فعالیت می کنند، و در امر تامین محصولات مورد نیاز فروشگاه های پلاستیک فروشی و مغازه های پلاسکو فعالیت دارند .

پلاسکو چیست و شرکت های پخش پلاسکو چه فعالیتی دارند ؟

شرکت های پخش پلاسکو چه فعالیتی دارند

حتما بارهای کلید واژه ی پلاسکو به گوشتان خورده و این سوال در ذهن شما شکل گرفته که منظور از پلاسکو چیست ؟ و شرکت های پخش پلاستیک در چه زمینه ای می توانند به شما کمک کنند ؟

با سرچ کلمه ی پلاسکو چیست در اینترنت ، اخبار و تصاویر مرتبط با یک مرکز تجاری در تهران نمایش داده می شود که مطمئنا جواب شما نخواهد بود ، در این مقاله سعی شده ، شما را با معنای لغت پلاسکو آشنا کرده و لیست شرکت های پخش پلاسکو را در اختیارتان قرار دهیم .

پلاسکو چیست ؟

پلاسکو چیست

در واقع کلمه ی پلاسکو یک کلمه ی جمع می باشد و منظور از آن ، لوازم پلاستیکی و محصولات پلاستیکی مورد استفاده در خانه و آشپزخانه می باشد، در زیر به برخی از لوازم پلاسکو اشاره شده است:

ظروف پلاستیکی آشپزخانه: ( نمکدان و شکرپاش ، بطری و قمقمه پلاستیکی ، سینی پلاستیکی ، پارچ و لیوان ، جا قاشقی و جا ظرفی ، کلمن آب پلاستیکی و …. )

پلاستیک خانگی : ( صندلی و چهار پایه پلاستیکی ، بادبزن ، کباب زن ، آبکش پلاستیکی ، سبد پلاستیکی ، مگس کش پلاستیکی ، چوب لباسی و پشت دری و ….)

لوازم نظافتی بهداشتی : ( انواع جارو های پلاستیکی ، لگن پلاستیکی ، جارو و خاک انداز ، انواع طی های آب جمع کن ، طی نخی ، طی حوله ای ، طی لاستیکی و … )

لیست اجناس پلاسکو بیش از 5000 قلم محصول بوده و در دسته بندی های متنوعی تولید و عرضه می شوند.

سرویس پلاسکو عروس و یا همان سرویس پلاستیک عروس نیز مجموعه ای از اقلام اساسی و مهم هر آشپزخانه نو عروس و خانم خانه دار می باشد ، که به صورت کلی در یک پکیج ، به صورت ست به فروش می رسد.

همچنین فروشگاه هایی که این محصولات را به فروش می رسانند با نام مغازه ی پلاسکو فروشی شناخته می شوند.

اگر در تهران سکونت دارید و می خواهید لوازم پلاسکو را به صورت تکی خریداری نمایید پیشنهاد می کنیم مقاله آدرس بازار پلاستیک تهران را مطالعه نمایید . میتوانید جهت مشاوره با این شماره تماس حاصل فرمایید 09101018589

پلاسکو چیست

پلاسکو چیست ؟

شرکت های پخش پلاسکو و پخش پلاستیک چه فعالیتی دارند و چطور از آن ها می توان خرید کرد ؟

اگر شما هم قصد راه اندازی کسب و کار پلاستیک فروشی را دارید حتما به دنبال یک مرکز پخش عمده پلاستیک هستید که تنوع محصولات پلاستیکی آن بالا بوده و همچنین قیمت محصولات پایینی داشته باشد و درصد تخفیفی که به شما ارائه می دهند بیشتر باشد.

شرکت های پخش پلاسکو ، سال هاست در کنار تولید کنندگان پلاسکو و کارخانه های پلاستیک فعالیت دارند و محصولات تولیدی شرکت های تولید کننده مصنوعات پلاستیکی را به بازار عرضه می نمایند .

در واقع شرکت های پخش پلاسکو نمایندگی برند های تولید کننده پلاستیک و پلاسکو را داشته و محصولات آن ها را بعضا به قیمت خود کارخانه تولید کننده به فروش می رسانند و در ازای فروش محصولات آن ها درصد های پایینی از تولید کننده تخفیف می گیرند که در آمد آن ها حاصل از فروش محصولات همان تولید کننده می باشد .

لازم به ذکر است شرکت های پخش پلاستیک ، محصولات خود را به صورت عمده به فروش می رسانند و برای خرید عمده پلاستیک از شرکت های پخش پلاسکو بایستی از هر محصول حداقل چند کارتنی خریداری نمایید .

برای شروع خرید عمده پلاستیک از شرکت های پخش پلاستیک در ادامه لیست برترین شرکت های پخش پلاسکو را گرد آوری کرده ایم که شما بتوانید با کمی جست و جو و تحقیق بزرگترین مرکز پخش پلاستیک را پیدا نموده و خرید خود را از آن ها انجام دهید.

لیست بهترین شرکت های پخش پلاسکو

این لیست بر اساس اطلاعات جست و جوی شرکت های پخش پلاستیک گرد آوری شده است و در حال بروز رسانی می باشد .

شرکت پخش پلاسکو ایران رعنا

شرکت ایران رعنا در زمینه ی تولید و پخش پلاستیک فعالیت دارد ، این شرکت بیش از دو دهه در زمینه ی تولید لوازم نظافت و شست و شو و همچنین لوازم پلاستیکی خانه و آشپزخانه فعالیت داشته و همچنین محصولات تولید کنندگان برتر پلاسکو را به فروش می رساند .

شرکت پخش پلاستیک ایران رعنا داری فضای انبار اختصاصی بوده و در فضایی بالغ بر 8000 متر مربع فعالیت می کند و در زمینه ی صادرات پلاسکو به کشور عراق ، عمان ، ترکیه ، آذربایجان و سایر کشورهای همسایه فعالیت می کند.

آدرس : تهران ، کهریزک ، جاده قدیم قم ، شصت متری شورآباد ، شهرک صنعتی تهران ، خیابان نهم جنوبی ، اولین کوچه دست راست ، پلاک 21

شماره تماس کارخانه : 09121018589-02156548084-02156548086-09905311424-  تماس فوری: 09101018589

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

ایران رعنا در پانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست

پخش پلاستیک عزیزی

شرکت پخش پلاستیک عزیزی در زمینه ی فروش محصولات پلاسکو، پخش عمده بلورجات و لوازم پلاستیکی در شهر تهران فعالیت می کند. و بیش از یک دهه در این حوزه فعالیت داشته و به عنوان یکی از مراکز بزرگ پخش پلاستیک شناخته می شود .

آدرس:  تهران – کهریزک – شورآباد – مهدی آباد نبش خیابان بشارت – پخش پلاسکو و بلور عزیزی

شماره تماس :  02156519520 – 09120415114

پخش پلاستیک ایران

شرکت پخش پلاستیک ایران نیز در تهرانپارس تهران مستقر بوده و با داشتن همکاری گسترده با شرکت های تولید کننده ی پلاستیک در زمینه ی پخش پلاستیک فعالیت می کند .

آدرس : تهرانپارس ، خیابان سازمان آب ، خیابان پنجم شیدایی ، کوچه پنجم جنوبی

شماره تماس : 09124721467

پخش پلاستیک آریا :

پخش پلاستیک و پلاسکو آریا در سال 1385 توسط برادران کیانی در بازار مولوی فعالیت خود را آغاز نموده و در حال حاضر با توجه به گسترش دامنه ی فعالیت های خود در زمینه ی پخش عمده پلاستیک و لوازم حراجی خانه و آشپزخانه هم اکنون در خاور شهر مستقر می باشد .

آدرس : تهران ، خاوران ، اتوبان امام رضا ، ورودی خاورشهر سوله ۲۰

شماره تماس : ۰۹۱۲۸۰۶۳۳۹۴ – ۰۹۱۲۵۹۷۵۰۷۵

شهر پلاستیک :

پخش پلاسکو و بلور شهر پلاستیک به صورت تخصصی در حوزه ی پخش عمده بلور و پلاسکو فعالیت می کند و اجناس متنوع بلور را در انبارهای خود واقع در تهران به سراسر کشور ارسال می نماید .

آدرس : تهران، صالح آباد غربی ، خیابان عابدی ، نبش کوچه 5 ، پلاک 9

شماره تماس : 021۵۵۰۲۷۰۳۷ – 09912471040

پخش پلاستیک آرام امینی

پخش پلاستیک آرام یکی از بزرگترین پخش پلاستیک در ایران است که با تولید کنندگان بزرگی مانند لیمون ، ایده آل ، مشکات، بانیس، تاپکو و … کار میکند همچنین نمایندگی بلور کاوه را در اختیار دارد

آدرس: تهران . سه راه افسریه . ورودی خاور شهر سوله 16

شماره تماس: 0912845348

تهران پلاستیک :

شرکت تهران پلاستیک در همسایگی پخش پلاستیک ایران رعنا در استان تهران واقع شده است و با داشتن انبارهای بزرگ سال هاست در حوزه ی پخش عمده پلاستیک فعالیت دارد . و علاوه بر پخش پلاسکو در زمینه ی پخش عمده ی ظروف ملامین نیز کار می کند .

آدرس : تهران ، کهریزک ، شورآباد ، شصت متری امام حسین (ع) ، بعد از صنعت دهم پلاک 315

شماره تماس : 09909607001

پخش عمده پلاستیک مقدسی پور

پخش عمده پلاستیک مقدسی پور واقع در جنوب تهران ، با شعار قیمت ، کیفیت و تنوع در حوزه ی پخش عمده پلاستیک و صادرات اجناس پلاسکو به کشور های همسایه فعالیت می کند .

آدرس : جاده قدیم قم ، کهریزک ، شورآباد ، خیابان امام صادق ، پخش عمده پلاستیک مقدسی پور

شماره تماس : 02156547193

پخش پلاسکو ربیع شیراز

شرکت پلاسکو ربیع در شهر شیراز فعالیت داشته و با شعار خرید دسته اول از تولید کننده و فروش عمده با قیمت مستقیم فعالیت می کند . این مجموعه سال هاست که به عنوان یک مجموعه ی پخش لوازم پلاستیکی خانه و آشپزخانه فعالیت می کند.

آدرس : میدان کوزه گری ، بلوار مازون قشقایی ، کوچه 19

شماره تلفن : 07137425696-09177162023

در ادامه لیست شرکت های پخش پلاسکو آورده شده است .

جدول پخش پلاسکو : خلاصه مطالب

همچنین اگر از همکاران ما هستید و درخواست اضافه شدن نام خود در لیست را دارید در قسمت کامنت ها نام و مشخصات خود را ارسال نمایید.

شما هم میتوانید پخش پلاستیک خود را راه اندازی کنید. جهت اطلاعات بیشتر راجب به این کار مقاله زیر را مطالعه فرمایید

  • پخش پلاستیک براتی
  • پخش عمده پلاستیک آرام
  • پخش پلاستیک براتی
  • پخش پلاستیک خیری
  • پخش پلاستیک اهورا
  • پخش پلاستیک آسیا استار
  • پخش پلاسکو یکتا
  • سعید پلاستیک
  • پخش شهریاز عزیزی
  • پخش پلاستیک طالبلو
  • پخش پلاسکو کالا رسان هوشمند
  • پخش پلاستیک فدک
  • پخش خانجانی پلاستیک
  • پخش پلاستیک شریفی
  • پخش عمده پلاسکو هیراد
  • پخش پلاستیک مقصودی
  • پخش پلاسکو آزمون
  • پخش پلاستیک حمزه
  • پخش پلاستیک کاج
  • پلاستیک فرهانی
  • پلاستیک مفتخری
  • پخش پلاسکو
  • پخش لوازم پلاستیکی روز
  • پخش پلاستیک خانجانی
  • پخش پلاستیک حراجی
  • پخش پلاستیک شعبانی
  • پخش عمده ظروف پلاستیکی صالح جهرمی کرج

این لیست در حال بروز رسانی می باشد . در صورت داشتن هرگونه ابهام و استعلام همکاران ما می توانید با شماره تماس 02156548084 تماس بگیرید ، 6 خط اختصاصی پاسخگوی شماست ، جهت دریافت مشاوره رایگان خرید عمده پلاستیک و پلاسکو همین امروز با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *