قوانین و مقررات پخش پلاستیک ایران رعنا

1- ساعت کاری ایران رعنا

  1. ایام و ساعات کاری شرکت پخش و تولید پلاستیک ایران رعنا از شنبه تا پنجشنبه ( بجز تعطیلات رسمی سال ) از ساعت 9 صبح الی 18:00 عصر میباشد.

2- پرداخت هزینه ی محصول

پس از ثبت سفارش هیچگونه وجهی پرداخت نمی کنید و پس از استعلام موجودی از انبار همکاران ما از دپارتمان فروش جهت هماهنگی زمان تحویل ، گرفتن تاییدیه از شما  و پرداخت با شما تماس خواهند گرفت

3- صحت و سلامت کالا

  1. شرکت پخش و تولید پلاستیک ایران رعنا هیچ گونه مسولیتی در قبال شکستگی کالاها در ناوگان باربری ندارد و پرداخت خسارت کالاها به عهده باربری میباشد.

4- انتخاب باربری مناسب

  1. انتخاب باربری به عهده مشتری میباشد و شرکت ایران رعنا فقط مسئول ارسال کالاها به باربری مد نظر شماست.(چنانچه آشنایی با نام باربری ها ندارید میتوانید از طریق تماس با دفتر فروش ایران رعنا  یک لیست پیشنهادی معتبر که شرکت ایران رعنا با آن ها همکاری داشته اند را دریافت کنید)

5- هزینه ارسال با باربری

  1. حمل کالاها از درب کارخانه تا باربری های تهران به وسیله وسایل نقلیه  شرکت حمل میگردد و هزینه ارسال کالاها از شرکت تولید  و پخش  پلاستیک ایران رعنا تا باربری تهران یک درصد از کل مبلغ فاکتور میباشد که در هنگام ثبت سفارش از داخل سایت  و انتخاب ارسال از طریق باربری به صورت اتوماتیک به جمع فاکتور شما اضافه میگردد

6- مناطق تحت پوشش ایران رعنا

  1. ارسال به تمامی شهرها ؛ شهرستان ها ؛ استان ها انجام میشود.

7-آدرس و اطلاعات کاربر و مقصد کالا

  1. درهنگام پر کردن فرم اطلاعات مربوط به سفارش ؛ آدرس را به صورت دقیق وارد کنید. درصورت اشتباه بودن ادرس تمامی ضرر و زیان و مسئولیت کالا ها به عهده خریدار میباشد. ( البته قبل از پرداخت و بعد از پرداخت وجه کالا همکاران ما در واحد لجستیک با شما در ارتباط خواهند بود )

8- شرایط کنسل کردن سفارش

  1. چنانچه قصد کنسلی ؛ حذف یا جایگزینی برخی محصولات سفارش داده شده را داشتید حتما نهایتا 48 ساعت بعد از ثبت سفارش با واحد فروش  شرکت ایران رعنا تماس حاصل فرمایید تا قبل از ارسال کالاها ویرایش سفارشات شما انجام شود.

9- رنگ بندی کالاها

  1. بیش از 95 درصد محصولات موجود در پخش پلاستیک ایران رعنا دارای رنگ بندی بوده که این رنگ بندی به طور کلی توسط کارخانه های مرتبط در بسته بندی کارتن یا بسته نایلونی قابل فروش میباشند.