دسته‌بندی نشده

معرفی 100 کارخانه پلاستیک و تولید کننده ظروف پلاستیکی 1402

آدرس کارخانه پلاستیک

کارخانه پلاستیک یک مکان برای تولید مصنوعات پلاستیک می باشد و در آن با استفاده از دستگاه های تزریق پلاستیک و استفاده از قالب های متنوع ، محصولات پلاستیکی ، نظیر ظروف پلاستیکی ، لوازم پلاستیکی آشپزخانه ، خرده ریز خانه و … تولید می شود و شما می توانید محصولات تولید شده توسط کارخانه های پلاستیک را در پلاسکو فروشی ها و پلاستیک فروشی ها پیدا کنید .

تماس با ما: 09362467689

درسطح کشور بیش از 100 تولید کننده ظروف پلاستیکی و تولید کننده لوازم پلاستیکی آشپزخانه می باشد که در حال حاضر مشغول به فعالیت و تولید اجناس پلاسکو می باشند . و اگر به دنبال خرید عمده پلاستیک از کارخانه هستید ما لیستی از برترین کارخانه های پلاستیک فعال را تهیه کرده ایم تا بتوانید شناخت بهتری از اسامی آن ها داشته باشید.
خرید مستقیم از کارخانه ی پلاستیک یا پخش عمده پلاستیک ؟

البته ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که خرید عمده پلاسکو مستقیم از کارخانه امری دشوار و زمان بر می باشد، چرا که هر تولید کننده اجناس محدودی را تولید نموده و در تیراژ های بالا لوازم پلاستیکی خود را به بازار عرضه می نماید .

همچنین خرید عمده پلاستیک ، نیاز به تایید هویت شما دارد و برای خرید های جزئی نمیتوان از کارخانه خرید انجام داد، زیر اجناس پلاسکو خیلی متنوع و گسترده می باشد و چیزی حدود 5000 قلم کالا را در بر می گیرد .

از طرفی طرف حساب بودن با کارخانه های پلاستیک می تواند خیلی سخت باشد چون شما باید همزمان با بیش از 100 تولید کننده به صورت مرتب در ارتباط باشید .

بهترین راهکار برای خرید عمده پلاسکو ، خرید از پخش پلاستیک می باشد ، زیرا تولید کنندگان و کارخانه های پلاستیک محصولات خود را به قیمت کارخانه از طریق شرکت های پخش پلاستیک روانه ی بازار می کنند.

انتخاب یک کارخانه پلاستیک سازی با کیفیت و قابلیت تامین نیازهای شما بسیار حائز اهمیت است. در اینجا به برخی از نکات مهم که در انتخاب بهترین کارخانه پلاستیک سازی باید در نظر گرفته شوند، اشاره خواهیم کرد:

1. تجربه و سابقه: بررسی تجربه و سابقه کارخانه در صنعت پلاستیک سازی بسیار مهم است. این اطمینان را به شما می‌دهد که آنها با فرآیند تولید، استانداردها و تکنولوژی‌های مربوطه آشنا هستند و توانایی تأمین محصولات با کیفیت را دارند.

2. استفاده از تجهیزات و فناوری مدرن: مطمئن شوید که کارخانه از تجهیزات و فناوری مدرن برای تولید استفاده می‌کند. این امر بهبود کیفیت و کارایی تولید را تضمین می‌کند و اطمینان حاصل می‌شود که محصولات نهایی به طور مداوم به روز رسانی می‌شوند.

3. استانداردهای کیفیت: بررسی استانداردهای کیفیتی که کارخانه پلاستیک سازی رعایت می‌کند، بسیار اساسی است. از استانداردهای مربوط به مواد اولیه تا استانداردهای فرآیند تولید و کنترل کیفیت، مطمئن شوید که کارخانه از استانداردهای قابل قبول و قابل اعتماد پیروی می‌کند.

4. پشتیبانی و خدمات پس از فروش: ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش قوی از جمله عوامل مهم در انتخاب یک کارخانه پلاستیک سازی است. از ارائه مشاوره فنی تا تأمین قطعات یدکی، اطمینان حاصل کنید که کارخانه توانایی ارائه خدمات لازم برای حمایت از محصولات را دارد.

5. قدرت تولید: توانایی تولید کارخانه نیز نکته مهمی است. از ظرفیت تولید، زمان تحویل و قدرت پاسخگویی به سفارشات مطلع شوید تا مطمئن شوید که کارخانه می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند.

اگر به دنبال خرید عمده پلاستیک هستید و یا به دنبال خرید عمده پلاسکو از کارخانه هستید در این مقاله ما لیست تولید کنندگان پلاستیک را برای شما گرد آوری کرده ایم(در این کارخانه ها خیالتان از نکاتی که بالا به آن اشاره کردیم راحت باشد) .

لیست کارخانه های پلاستیک

کارخانه های پلاستیک معرفی شده ، مجموعه ای از برترین تولید کننده ظروف پلاستیکی و لوازم پلاستیکی آشپزخانه، در سطح کشور می باشند و همچنین می توانید محصولات این شرکت ها را در بازار پلاستیک تهران پیدا کنید . این لیست مختص کارخانه های پلاستیک سازی در تمام نقاط ایران می باشد ، اما با این وجود اکثر شرکت های معرفی شده در لیست زیر در شهر تهران فعالیت می کنند جهت دسترسی راحت تر ، شماره تلفن و آدرس کارخانه ها نیز درج شده است .

کارخانه پلاستیک ایران رعنا

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

ایران رعنا در پانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست

جهت مشاهده محصولات ایران رعنا کلیک کنید

کارخانه پخش ظروف پلاستیکی ایران رعنا واقع در شهرک صنعتی تهران می باشد و بیش از دو دهه در صنعت تولید لوازم پلاستیکی خانه و آشپزخانه فعالیت می نماید . و در حال حاضر یکی از تولید کنندگان مطرح ظروف پلاستیکی آشپزخانه بوده و همچنین در زمینه ی پخش ظروف پلاستیکی برترین تولید کنندگان ظروف پلاستیکی فعالیت می نماید.
همچنین این شرکت با تولید بیش از  100 قلم از محصولات پلاسکو ، اقدام به پخش محصولات پلاستیکی همکاران و تولید کنندگان پلاستیک نموده است و در حوزه پخش عمده پلاستیک نیز فعالیت داشته و نماینده ی رسمی برنده های مطرح در صنعت تولید لوازم پلاستیک خانه و آشپزخانه می باشد.
مدیریت شرکت ایران رعنا ، آقای کاظم رعنایی می باشد .
شماره تماس کارخانه : 02156548084 – 09121018589
آدرس کارخانه پلاستیک ایران رعنا : تهران ، جاده قدیم قم ، شصت متری شورآباد ، خیابان نهم جنوبی ، پلاک 21

ناصر پلاستیک

کارخانه پلاستیک ناصر

خرید عمده از پلاستیک ناصر

جهت مشاهده محصولات ناصر پلاستیک کلیک کنید

شرکت پلاستیک ممتاز سهند با نام تجاری پلاستیک ناصر در حوزه ی تولید انواع میز و صندلی ، لوازم خانگی و فایل های پلاستیکی فعالیت می کند ، شرکت ناصر پلاستیک یکی از شرکت های قوی درحوزه ی صادرات پلاستیک محسوب می شود و بیشتر تولیدات این شرکت به خارج از کشور به کشورهای همسایه صادر می گردد.
مدیر عامل ناصر پلاستیک آقای محمد رضا سلطانی می باشد ، جهت استعلام قیمت محصولات ناصر پلاستیک می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

همچنین پخش پلاستیک ایران رعنا ، نماینده ی رسمی پلاستیک ناصر در تهران می باشد و شما می توانید تمامی محصولات را مطابق با لیست قیمت ناصر پلاستیک خریداری کنید .

آدرس کارخانه ناصر پلاستیک : آدرس: تهرانپارس، جاده آبعلی، خیابان سازمان آب
شماره تلفن ناصر پلاستیک : 0217310

هوم کت

نمایندگی هوم کت

جهت مشاهده محصولات هوم کت کلیک فرمایید

شرکت پرهام پلاستیک آریا با نام تجاری هوم کت در عرصه ی تولید لوازم خانه و آشپزخانه پیشرو می باشد و همچنین در حوزه ی تولید مخازن صنعتی از جمله سطل های زباله خانگی و صنعتی نیز تحت برند گودبین فعالیت می کند .

شرکت هوم کت بیشتر به عنوان یک تولید کننده ظروف پلاستیکی با کیفیت در ایران شناخته می شود.
مدیر عامل شرکت هوم کت آقای شیخی می باشد .
شماره تماس های کارخانه هوم کت : 02153805
آدرس کارخانه پلاسکو هوم کت : تهران ، رباط کریم ، شهرک صنعتی نصیر اباد ، خیابان شمشاد ، پلاک 230

لیمون

نمایندگی لیمون

شرکت صنعت سازان یک تولید کننده ظروف پلاستیکی با نام تجاری لیمون یکی از برند های مطرح در صنعت تولید لوازم خانه و آشپزخانه می باشد ، که با دستیابی به سطح کیفی بالا توانسته نیازهای تولید داخل را نسبت به خرید لوازم پلاستیکی آشپزخانه مرتفع کند . شرکت لیمون با ایجاد واحد کنترل کیفیت حساسیت خاصی روی کیفیت محصولات ارائه شده ی خود به بازار دارد .
مدیر عامل لیمون آقای محرم عابدینی می باشد .
شماره تماس : 02151044000
آدرس کارخانه : تهران، جاده ساوه، بعد از رباط کریم، شهرک صنعتی پرند، بعد از میدان فناوری، خیابان گلریز، خیابان گلدیس، قطعه B3 ، شرکت لوازم آشپزخانه لیمون

ایده آل پلاستیک

کارخانه ایده آل پلاستیک از جمله شرکت های قدیمی در حوزه ی تولید محصولات پلاستیکی خانگی می باشد ، از جمله تولیدات این شرکت می توان به تولید انواع لگن های پلاستیکی ، سطل های پلاستیکی ، آبکش های پلاستیکی و سایر لوازم خانگی اشاره نمود.
مدیریت شرکت ایده آل پلاستیک آقای علیرضا ترابی می باشد .

آدرس کارخانه ایده آل پلاسکو : تهران-شهرری-منطقه 20-میدان صفاییه – خیابان شهید عبدالملکی – میدان گلیسیرین -پلاک 1
شماره تماس کارخانه ایده آل پلاستیک : 02133632060

ارج پلاستیک

کارخانه پلاسکو نوآوران ارج پلاستیک با نام تجاری ارج پلاستیک در سال 1384 پا به عرصه تولید محصولات پلاستیکی گذاشت و در حال حاضر محصولات تولیدی این شرکت شامل ، انواع طی ، انواع فرچه و برس و جارو می شود ، همچنین تولید انواع چوب لباسی پلاستیکی نیز از جمله محصولات این شرکت می باشد .

آدرس کارخانه ارج پلاستیک :  جاده تبریز-آذرشهر، شهرک صنعتی سلیمی، 30 متری اول شمالی

شماره تلفن ارج پلاستیک  : 02174846

ابتکار پلاستیک

شرکت پلاستیک ابتکار تولید کننده لوازم باغبانی از جمله سر آبپاش های صنعتی و خانگی ، سر دوش حمام ، ماشین شور و لوازم بهداشتی ساختمان شامل انواع سر شیر و فشار شکن ، پمپ پلاستیکی فنری و …. می باشد .

محصولات تولیدی شرکت ابتکار بیش ترین فروش را در ابزار و یراق فروشی ها دارد و همچنین شرکت های پخش پلاستیک نیز محصولات این کارخانه را در سبد محصول خود دارند .

اشکان پلاستیک

نمایندگی اشکان پلاستیک

کارخانه  اشکان پلاستیک فعالیت خود را در سال 1360 در زمینه ی تولید محصولات پلاستیکی نظیر ، سطل های پلاستیکی ، سبد های پلاستیکی و زنبیل پلاستیکی شروع کرد و در حال حاضر به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید پلاسکو می باشد .

شماره تلفن اشکان پلاستیک  : 02177333501
آدرس کارخانه اشکان پلاستیک : تهران،خیابان دماوند،خیابان اتحاد ،کوچه هفتم غربی،پلاک 25

اطلس پلاستیک

شرکت اطلس پلاستیک با شعار خلاقیت و نو آوری در تولید محصولات پلاستیکی خانگی پا به عرصه ی رقابت در تولید مصنوعات پلاستیکی گذاشت و در حال حاضر در زمینه ی تولید انواع جا مایع  ، انواع بند رخت و چوب لباسی فعالیت می کند .
آدرس کارخانه اطلس پلاستیک : تهران ، جاده قدیم قم ، شصت متری شورآباد ، خیابان یکم شمالی ، پلاک 9
شماره تلفن اطلس پلاستیک : 02156519540-02156519544

بازن پلاستیک

کارخانه بازن پلاستیک با شعار نوآوری در خلق لوازم پلاستیکی و استفاده از متریال درجه یک به عنوان یک تولید کننده ظروف پلاستیکی و لوازم پلاستیکی حمام فعالیت می کند و محصولات با کیفیت در رنگبندی های متنوع را به بازار ارائه نموده است .

شماره تلفن بازن پلاستیک : 02177961630

کاجین پلاستیک

نمایندگی کاجین پلاستیک تهران

نمایندگی کاجین پلاستیک

شرکت پلاستیک کاجین علاوه بر تولید مصنوعات پلاستیکی خانگی و آشپزخانه ، در زمینه ی پخش کلیه بلورجات خانگی و استیل نیز فعالیت دارد . این کارخانه در سال 1354 تاسیس شده است و در توانسته با رقابت در میان تولید کنندگان مصنوعات پلاستیک در لیست کارخانه های برتر تولید کننده پلاسکو قرار بگیرد.

شماره تلفن کاجین پلاستیک :02133853100

آدرس کارخانه کاجین : تهران ، اتوبان امام رضا ، کیلومتر 13 ، رو به روی شهرک صنعتی عباس آباد علاقمند ، خیابان صداقت ، پلاک 18

پلاستیک ممتاز

صنایع پلاستیک ممتاز ، به عنوان یک کارخانه تولید کننده قالب های تزریق پلاستیک فعالیت خود را نزدیک به 4 دهه قبل شروع کرد و هم اکنون در زمینه ی تولید مصنوعات پلاستیکی فعالیت می کند . تمامی مراحل طراحی و نقشه کشی در واحد کارخانه انجام شده و با داشتن تکنسین های متخصص ، از توان بالایی برای ارائه ی محصولات متنوع و جدید برخوردار می باشد .

آدرس کارخانه پلاستیک ممتاز : تهران ، کیلومتر 20 جاده قدیم قم ، خیابان یادگار امام ، پلاک 224

شماره تلفن صنایع پلاستیک ممتاز : 02156546257-02156546260

کارن پلاستیک

خرید عمده ظروف پلاستیکی

خرید عمده ظروف پلاستیکی از کارخانه

جهت مشاهده محصولات کارن پلاستیک کلیک کنید

شرکت کارن پلاستیک ، با طراحی منحصر به فرد و تولید لوازم پلاستیکی آشپزخانه از سال 1392 در زمینه ی تولید ظروف پلاستیکی آشپزخانه فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر با توجه به تولید محصولات پلاستیکی با کیفیت آشپزخانه و خانه در کنار برند های بزرگ این صنعت توانسته تا رضایت مشتریان خود را در سراسر کشور جلب نماید .

شرکت صنایع پلاستیک کارن ، با شعار حفظ کیفیت و بسته بندی مناسب محصولات ، ظروف پلاستیکی آشپزخانه تولید خود را به تمام نقاط کشور ارسال می نماید .

آدرس کارخانه کارن پلاستیک : استان تهران، شهریار ، شهرک صنعتی گلگون، خیابان دوم شرقی، پلاک 13

شماره تلفن کارن پلاستیک : 02165611947

لیست شرکت های تولید کننده ظروف پلاستیکی

در ادامه لیست تولید کنندگان ظروف پلاستیکی آشپزخانه و کارخانه های پلاستیک فعال در حوزه ی تولید اجناس پلاسکو آورده شده است . اگر قصد خرید عمده از کارخانه های معرفی شده در این مقاله را داشته باشید می توانید با شماره تماس 09121018589 تماس گرفته و لیست قیمت هر کارخانه را جداگانه دریافت نمایید .

این لیست در حال بروز رسانی می باشد …

  • آریسام پلاستیک
  • آپادانا پلاستیک
  • الماس کارن بلور
  • بیتا پلاستیک
  • پیشگامان بلور
  • پلی نیک پلاستیک
  • تابا پلاستیک
  • چارسین پلاستیک
  • پلاستیک رضا
  • رزمن پلاستیک
  • زرین تویز
  • زیبا سازان
  • سلمان پلاستیک
  • سبلان پلاستیک
  • مانیا پلاستیک
  • مشکات پلاستیک
  • مانترا پلاستیک
  • ماهینی پلاستیک
  • مرسه پلاستیک
  • متیس پلاستیک
  • مدمان پلاستیک
  • مهسان پلاستیک
  • لاولی پلاستیک
  • نیلوفر بلور
  • کلمن کویر ترموس
  • کلمن باران
  • کلمن ترموس کیش
  • پلاستیک وندیک
  • پلاستیک ونوس
  • رز گلد پلاستیک
  • دلسا پلاستیک
  • پلاستیک مونت
  • سینانو پلاستیک
  • یزدگل
  • پلاستیک ممتاز
  • صبا پلاستیک
  • پلاستیک طلوع
  • آسمان پلاستیک

لیست شرکت های تولید کننده ظروف پلاستیکی بیش از 300 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشور می باشد . این لیست در حال بروز رسانی می باشد .

برای خرید عمده ظروف پلاستیکی از هر کارخانه و تولید کننده می توانید لیست قیمت تمامی تولید کنندگان ظروف پلاستیکی را به صورت یکجا دریافت نمایید . جهت دریافت لیست قیمت ظروف پلاستیکی از طریق واتس آپ به شماره ی 09905311424 پیام دهید تا لیست قیمت و عکس محصولات هر تولید کننده خدمت شما ارسال شود .

همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید عمده ظروف پلاستیکی می توانید با شماره تماس 02156548084 در تماس باشید ، 6 خط اختصاصی پاسخگوی شما عزیزان می باشد .

منبع :  کانال تلگرام عمده فروشی پلاسکو  ، سایت های کارخانه های پلاستیک و تولید کننده ظروف پلاستیکی

31 دیدگاه در “معرفی 100 کارخانه پلاستیک و تولید کننده ظروف پلاستیکی 1402

  1. محمد گفت:

    ساپل سازه پلاستیک چی؟

  2. مهدی رضایی گفت:

    سلام و درود فراوان وقتتون بخیر
    خیلی جامع و کامل بود ممنون
    فقط لیست قیمت محصولات سایتتون کجا باید ببنم؟

    1. محمد رضا صالحی گفت:

      سلام ممنون از نظر شما
      در بالای صفحه اصلی سایت میتونید دانلود فرمایید

  3. نوید گفت:

    عالیست

    1. رضا عباسی گفت:

      خیلی ممنون از نظر شما
      این مقاله بروز رسانی میشود

  4. کاربر گفت:

    از کیفیت محصولات پلاستیکی چجوری مطمئن بشم؟؟

    1. محمد رضا صالحی گفت:

      دقیقاً! مهمه که به کیفیت اهمیت بدید. می‌تونید از کارخانه نمونه‌های محصولات رو تست کنید یا با افرادی که ازشون خرید کردن صحبت کنید تا به کیفیتشون اطمینان پیدا کنید.
      در ضمن شما میتوانید در کارخانه ایران رعنا حضور پیدا کنید و محصولات را از نزدیک مشاهده کنید و بعد اقدام به خرید کنید

  5. کاربر 1 گفت:

    چطوری با کارخانه ارتباط برقرار کنم و در مورد خرید عمده پلاستیک باهاشون صحبت کنم؟

    1. محمد رضا صالحی گفت:

      خوشحالم که این سوال رو پرسیدی! شما می‌تونید با کارخانه تماس بگیرید، ایمیل بفرستید یا حتی توی شبکه‌های اجتماعی بهشون پیام بدید. بهشون بگوید که علاقه دارید خرید عمده پلاستیک انجام بدید و می‌خواهید در مورد قیمت، شرایط پرداخت و ارسال توضیحات بیشتری بدست بیاورید.
      اگر هم قصد خرید از شرکت ایران رعنا دارید میتوانید با شماره های داخل سایت در ارتباط باشید

      1. Tata گفت:

        باسلام و خسته نباشید امانیان هستم لطفا جهت خرید عمده ظروف پلاستیکی لیست قیمت رو واسم بفرستید چون واسطه فروش برای خارج از ایران هستم و اینکه مهرخروج از کشور و صادرات رو دارید لطفا راهنماییم کنید چون تو همین هفته نیاز هست سپاس

        1. محمد رضا صالحی گفت:

          درود بر شما
          شمارتون نزاشتید که باهاتون تماس بگیریم
          شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر و ارسال لیست قیمت با شماره 09905311424 تماس حاصل فرمایید

  6. نا شناس گفت:

    می‌خواستم بدونم که کی بهترین زمان برای خرید عمده پلاستیک است؟

    1. محمد رضا صالحی گفت:

      این سوالتون واقعاً خوبه! به عنوان دوست، بهترین زمان برای خرید وقتیه که بازار پلاستیک فعال و پویاست

  7. هادی ارجمندی گفت:

    از کجا بفهمم کدوم کارخانه مناسبه؟

    1. محمد رضا صالحی گفت:

      عالیه که این سوال رو مطرح کردی! برای انتخاب کارخانه، به کیفیت محصولاتشون، تجربه‌شون و حتی نظرات مشتریان قبلیشون توجه کنید. همچنین نمونه‌های کارهاشون هم می‌تونه بهتون کمک کنه.
      شما میتوانید در کارخانه پخش پلاستیک ایران رعنا حاضر شوید و محصولات را به صورت حضوری مشاهده فرمایید

  8. لیلا گفت:

    سلام شوندی هستم ازشرکت خدمات تزریق پلاستیک پارسیان. تولید کننده انواع قطعات پلاستیکی. خودرویی پزشکی .بهداشتی و آشپزخانه واسباب بازی و….بادستگاه ۱۲۰تن هایتین چینی.تاوزن ۱۸۰گرم دراسرع وقت وبانزلترین قیمت .امکان همکاری هست که بتونیم باهاتون همکاری کنیم؟؟

    1. محمد رضا صالحی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      09905311424 داخل واتساپ یا روبیکا لیست قیمت و محصولات ارسال فرمایید

    2. نصراله زاده گفت:

      سلام وقت بخير
      ايا شما سفارش ساخت يك محصول خاص را هم قبول ميكنيد؟ چه طور ميشه سفارش داد؟ در تيراژ بالا البته ميخواهم

      1. محمد رضا صالحی گفت:

        سلام ارادت
        بله
        با شماره 09121018589 تماس بگیرید

  9. محسن عرب گفت:

    سلام شماره کارخانه یاتولیدکننده گالن20لیتری کسی اگه داره لطف کنه برام بفرسته

    1. محمد رضا صالحی گفت:

      سلام و احترام به شماره 09101018589 در واتساپ یا روبیکا پیام ارسال فرمایید، تا لیست قیمت و محصولات براتون ارسال کنه

    2. نوید قربانی گفت:

      با سلام لطفا با شماره 09905311424 تماس حاصل فرمایید

  10. محمد لشنی زند گفت:

    سلام
    من تازه میخوام شروع به فعالیت در این حوزه کنم
    آیا امکان داره به صورت شرایطی یا اعتباری خرید کنم از شرکت ها یا خیر

    1. محمد رضا صالحی گفت:

      معمولا شرکت ها پارت اول نقدی و از پارت دوم به بعد به صورت شرایطی یا عتباری کار میکنند
      شرکت ما هم به همین صورت فعالیت می کند
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 09121018589 تماس حاصل فرمایید

    2. پوریا آشوری گفت:

      سلام وقتتون بخیر..پلاستیک سلفون و دسته دارو…از کدوم کارخونه باید تهیه کنم به صورت عمده؟

      1. محمد رضا صالحی گفت:

        سلام وقت شما هم بخیر

        (09905311424 قربانی) تماس حاصل فرمایید یا در روبیکا پیام دهید

    3. وحید گفت:

      سلام کسی میدونه ظرف غذا ۴ تیکه مارک اوکی واسه کدوم شرکت هستش ..شمارشو بهم بده یا اسم شرکتی که مارک ok رو تولید میکنه

      1. محمد رضا صالحی گفت:

        سلام و عرض ادب
        خدمت شما 09905311424

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *