دسته‌بندی نشده

همراه با پخش پلاستیک ایران رعنا در پانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

به گزارش پخش پلاستیک ایران رعنا به نقل از سایت نمایشگاه ایران پلاست پانزدهمین دوره از نمایشگاه پلاستیک طبق تقویم هر سال در 18 بهمن سال 1400 همچون سال های گذشته برگزار گردید .

در این دوره از نمایشگاه ایران پلاست با توجه به پیک کرونا و امیکرون در ابتدا زمان برگزاری نمایشگاه پلاستیک،  به  تعویق افتاد و بعد از رای گیری هیت مدیره نمایشگاه بین المللی تهران ، نمایشگاه ایران‌پلاست با رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی الحاقی و شعار «کسب‌وکار جهانی» در فضای بالغ بر ۲۰ هزار مترمربع  در سالن‌های سرپوشیده و ۲۵۰۰ متر فضای باز. از 18 بهمن ماه لغایت 21 بهمن ماه 1400 برگزار گردید .

حضور ایران رعنا در پانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست .

شرکت پخش پلاستیک ایران رعنا ، امسال نیز همچون سال گذشته در نمایشگاه ایران پلاست حاضر بوده و ضمن مشاوره به کسب و کار های پلاستیک فروشی و پلاسکو فروشی ، محصولات تولیدی خود و محصولات همکاران خود را در معرض دید عموم قرار داد .

علاقه مندان و افرادی که در حوزه ی کسب و کار پلاستیک فعالیت داشته اند ضمن آشنایی با شرکت ایران رعنا از تخفیف ویژه ی نمایشگاه برخوردار شدند .

این دوره از نمایشگاه با توجه به حضور پر رنگ  بیش از 430 شرکت های فعال داخلی و خارجی در صنعت پلاستیک ، شرکت های تولید کننده دستگاه های پلاستیک ، شرکت های تامین کننده مواد اولیه پلاستیک و پتروشیمی در کنار شرکت های پخش پلاستیک نشان از افزایش و پیشرفت تولید داخلی و افزایش صادرات محصولات پلاستیکی  به کشور های همسایه داشت .

در پایان ضمن تشکر از عوامل برگزاری نمایشگاه ایران پلاست و عموم بازدید کنندگان ، شرکت ایران رعنا هم رسالت خود در زمینه ی رشد صنعت پخش پلاستیک و افزایش صادرات به کشور های همسایه و ارز آوری برای کشور را به انجام رساند .

علاقه مندان جهت همکاری در زمینه پخش پلاستیک و صادرات پلاستیک به عراق با شرکت پخش پلاستیک ایران رعنا می توانند با شماره های 02156548084 و 09905311424 تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *