دسته‌بندی نشده

خرید پلاستیک از بازار های پلاستیک در تهران + نقشه

بازار پلاستیک تهران

بازار پلاستیک تهران در یک نقطه ی خاص از شهر متمرکز نشده است و چندین نقطه از شهر که از قدیم الایام ، فروشنده های پلاستیک در آن استقرار یافته بودند، به بازار پلاستیک فروشی در شهر تهران اختصاص یافته است، که از جمله آن می توان به بازار پلاستیک شوش ، بازار پلاستیک صالح آباد ، بازار پلاستیک فروشی تهرانپارس و همچنین بورس پلاستیک جات خاوران ( امام رضا )  اشاره نمود، در ادامه به معرفی این بازار ها پرداخته و آدرس هر محدوده را برایتان ذکر کرده ایم.

تماس با ما: 09121018589

البته در حال حاضر با توجه به رایج شدن استفاده از محصولات پلاسکو در خانه و آشپزخانه ، در سطح شهر فروشگاه های پلاسکو فروشی زیادی واقع شده است، که می توانید با کمی جست و جو نزدیک ترین پلاستیک فروشی و پخش پلاستیک ارزان قیمت به محل زندگی خود را بیابید.

تهران یکی از شهرهایی هست که برای خرید هر محصولی می توانید بازار و بورس خرید آن را پیدا کنید، در مورد بازار پلاستیک در تهران نیز هم همین نکته صدق می کند با این تفاوت که بازار پلاستیک در شهر تهران در چند نقطه از این شهر متمرکز شده است و برای خرید محصولاتی همچون خرید سرویس پلاستیک آشپزخانه ، خرید عمده اجناس پلاستیکی ، خرید لوازم شستشو و نظافت  با توجه به نیاز خود، به هر کدام از این دسته از محصولات به  این بازار ها مراجعه نموده و محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید.

بازار پلاستیک صالح آباد

بازار صالح آباد بورس لوازم خانه و آشپزخانه می باشد و همچنین در خصوص فروش پلاستیک نیز ، محصولات متنوع کاربردی آشپزخانه را نیز شامل می شود و می توانید با بازدید از این بازار فروشگاه های فروش ظروف پلاستیکی آشپزخانه ، فروشنده های اسباب بازی های پلاستیکی و سایر لوازم پلاستیکی خانگی را پیدا نموده و خرید خود را انجام دهید.

همچنین وبسایت صالح آباد ، به عنوان یک پایگاه اینترنتی برای این بازار ، به معرفی فروشنده های لوازم خانه و آشپزخانه این بازار می پردازد و با مراجعه به این سایت می توانید ، اطلاعات تماس ، فروشنده های فعال در حوزه ی فروش پلاستیک را پیدا کنید.

آدرس بازار پلاستیک صالح آباد در انتهای اتوبان شهید تندگویان به سمت اتوبان بهشت زهرا بعد از پل شهید صنیع خوانی واقع شده است .

بازار پلاستیک شوش

شوش و مولوی از جمله بازارهای قدیمی شهر تهران محسوب می شوند . و بیش تر فروشگاه ها و فروشنده های آن در حوزه ی پلاستیک لوکس و سرویس پلاستیک آشپزخانه فعالیت می کنند و شما می توانید محصولات مورد نظر خود در این دسته را در بازار پلاستیک شوش پیدا کنید.

 اگر قصد خرید عمده لوازم پلاستیکی آشپزخانه از بازار پلاستیک شوش و مولوی را دارید ، می توانید لیستی از فروشندگان انواع لوازم پلاستیکی خانه و آشپزخانه ، سرویس جهزیه عروس و … را پیدا نمایید .

بازار پلاستیک خاوران (امام رضا)

بازار پلاستیک خاوران نیز یکی از بازارهای پلاستیک در شهر تهران می باشد . در این بازار بیشتر لوازم لوکس پلاستیکی از جمله سرویس جهیزیه عروس به فروش می رسد . و همچنین محصولات متنوع پلاستیکی ، حراجی پلاستیک ، خانه و آشپزخانه را می توانید در آن جا پیدا کنید .

آدرس بازار پلاستیک خاوران : تهران،  سه راه افسریه،  اتوبان امام رضا،  بعد از میدان آقانور

بازار پلاستیک تهرانپارس

بازار پلاستیک تهرانپارس نیز یکی از مراکز قدیمی فروش پلاستیک می باشد و کارگاه های پلاستیک و تولید کنندگان پلاستیک در آن فعالیت دارند ، در حال حاضر تعداد فروشگاه های پلاستیک در آن از قبل کمتر شده و اما هنوز هم می توانید با بازدید از آن کالاهای پلاستیکی مورد نظر خود را پیدا نموده و خرید خود را انجام دهید .

بازار پلاستیک تهرانپارس در شرق تهران واقع شده و در محدوده ی سازمان آب می باشد .

بازار خرید پلاستیک تهران

بازار فروش پلاستیک شهر تهران

چرا از بازار های پلاستیک در تهران ، محصولات پلاستیکی خود را خریداری نماییم ؟

خرید لوازم پلاستیکی از بازار آن ، مزیت های فراوانی دارد که می توان مواردی همچون : تنوع محصولات ، قیمت رقابتی ، خرید راحت و آسان و چند مزیت دیگر را در نظر گرفت.

محصولات متنوع پلاستیکی

تنوع محصولات قاعدتا با وجود چندین فروشگاه پلاستیک فروشی در کنار هم ، قدرت انتخاب بالایی برای شما به ارمغان می آورد و می توانید محصولات خاص و متنوع را در رنگبندی های متنوع و اندازه های گوناگون خریداری نمایید . در برخی از موارد نیز پیدا کردن محصولی خاص که نایاب است را می توانید در بازار پلاستیک پیدا کنید.

قیمت رقابتی محصولات پلاستیکی

یکی دیگر از مزیت های خرید از بازار پلاستیک ، قیمت رقابتی محصولات پلاستیکی می باشد . زیرا قرار گرفتن چندین فروشگاه و پاساژ به شما کمک می کند در کمترین زمان ممکن قیمت واقعی محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

همین موضوع باعث شده است که قیمت کالاهای پلاستیکی در بازار پلاستیک تهران رقابتی شده و در نهایت به نفع مشتری باشد.

خرید راحت و آسان

خرید پلاستیک از بازار ، همراه سهولت فراوانی برای شما خواهد بود ، زیرا برای جست و جوی محصول خود به چندین فروشگاه پلاستیک فروشی در یک  محدوده خاص دسترسی دارید و می توانید در مدت زمان کمتر محصول مورد نظر خود را پیدا نمایید .

خرید عمده پلاستیک از بازار پلاستیک تهران

فروشنده هایی هم هستند که در زمینه ی فروش عمده پلاستیک فعالیت می کنند ، اما قطعا شرایط خرید عمده محصولات با تخفیف بیشتر و همچنین تنوع محصولات مورد نظر شما را شاید نداشته باشند از همین رو برای خرید عمده پلاسکو از بازار پلاستیک، بایستی به شرکت های پخش پلاستیک و تولید کنندگان پلاستیک مراجعه نمایید. چرا که با خرید از پخش عمده پلاستیک ، قیمت عمده پلاستیک به مراتب برای شما به صرفه تر خواهد بود .

شرکت پخش پلاستیک ایران رعنا ، به عنوان یکی از شرکت های فعال در حوزه ی پخش عمده پلاستیک در تهران فعالیت داشته و محصولات عمده پلاسکو را به فروش می رساند .

جهت خرید عمده تمامی محصولات و لوازم پلاستیکی آشپزخانه و خانه می توانید با شماره تماس 09121018589 تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت نمایید .

12 دیدگاه در “خرید پلاستیک از بازار های پلاستیک در تهران + نقشه

  1. ELNAZ گفت:

    سلام ممنون از محتوا کاربردیتون

    1. محمد رضا صالحی گفت:

      سلام خیلی ممنون از نظر شما

  2. دیوید جانسون گفت:

    آیا این بازارها کیفیت خوبی از محصولات می فروشند؟

    1. محمد رضا صالحی گفت:

      اکثراً کیفیت محصولات خوبه، ولی بهتره همیشه قبل از خرید، نمونه‌ای از کالا رو چک کنی. اینجا بیشتر نیاز به دیدن نزدیک و انتخاب دقیق داره
      در شرکت ایران رعنا هم میتونید به صورت حضوری تشریف بیارید و محولات را از نزدیک مشاهده کنید

  3. آیدا میرزایی گفت:

    قیمت ها قابل مذاکره هستند؟؟؟؟؟

    1. محمد رضا صالحی گفت:

      بله، قیمت‌ها قابل مذاکره هستن و این یکی از مزایای خوب خرید از بازارهاست. معمولاً با مهارت مذاکره می‌شه قیمت رو پایین تر آورد و برای خریدهای عمده حتماً ارزشش رو داره.

  4. رضا علیزاده گفت:

    در بازار پلاستیک تهران محلی برای فروش عمده است یا فروش تک؟

    1. محمد رضا صالحی گفت:

      این بازارها یه مکان خوب برای هر دو هستن. از یک طرف، می‌تونی برای خریدهای عمده از قیمت‌های خوبی بهره‌مند بشی و از طرف دیگه برای کسب و کارهای کوچک هم می‌تونه یه فرصت باشه، چون ممکنه بتونن کالاهای خودشون رو به صورت عمده بفروشند یا حتی کالاهای اختصاصی داشته باشن

  5. آرش محمدی گفت:

    آیا این بازارها بهترین مکان برای خرید پلاستیک در تهران هستن یا ممکنه مکان‌های بهتری هم وجود داشته باشه؟

    1. محمد رضا صالحی گفت:

      این بازارها یکی از گزینه‌های خوب برای خرید پلاستیک هستن، ولی ممکنه مکان‌های دیگه‌ای هم وجود داشته باشه که ارزش امتحان کردن رو دارن. این بازارها اغلب یکی از مکان‌های پرفروش‌تر هستن اما برای یافتن بهترین قیمت یا تنوع بیشتر، می‌تونی سایر مناطق یا فروشگاه‌های مختلف رو هم بررسی کنی.

  6. علی گفت:

    سلام دمتون گرم بابت نقشه بازار صالح اباد ولی متاسفانه برای بقیه بازار ها نقشه دقیق نگذاشتید. مثلا برای خاوران زدسد میدان آقانور درصورتی که این میدان در خروجی بزرگاه تهران هست و معمولا انجا صایعات و مکانیکی وجود دارد تا بازار پلاستیک. تهرانپارس هم حدودی گفتی سازمان اب که محله بزرگیه معلوم نیست کجاش. شوش هم همینطور

    1. محمد رضا صالحی گفت:

      درود بر شما
      ممنون بابت این نظرتون
      قطعا مقاله آپدیت خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *